miércoles, 29 de septiembre de 2010

Estudio Havas Sports: el negocio del fútbol para las marcas

Presentación del estudio "Fútbol español: marcas y negocio" de nuestros amigos de Havas Sports. Hablaron Carlos Gracia (director general) y Javier Mancebo (director de investigación) Una exclusiva más de MarketingDirecto.com
Views: 169
1 ratings
Time: 31:43 More in News & Politics

InterDirect 2010: How an agency brought the Guinness account to life

Mark Reddick from the agency TMW (UK): Good things come to those who pitch. Sorry for the light problem. We dind´t have more in this hotel room in Amsterdam during the speech.
Views: 77
0 ratings
Time: 52:51 More in News & Politics

InterDirect 2010: Targeting consumer groups with new marketing technologies

About new technologies of individualization and digital watermarking. By Dieter Simon, Meiller Direct, Germany.
Views: 158
0 ratings
Time: 46:10 More in News & Politics

InterDirect Strategic & Creative Forum 2010 - Interviews

With Jean Piere Simon, Response JPS, Marc Reddick and Richard Marshall from TMW and Pieter C. van den Brusken, chairman InterDirect Central.
Views: 10
0 ratings
Time: 34:33 More in News & Politics

sábado, 25 de septiembre de 2010

Dmexco 2010: The crossmedia panel (in german)

Digital crossmedia - different media currencies and advertising effects?
Views: 26
0 ratings
Time: 52:57 More in News & Politics

Premios 2009/10 de marketing y comunicación integrada (AEACP)

Entrega de premios anuales de la asocaición española de agencias de comunicación publicitaria
Views: 0
0 ratings
Time: 52:41 More in News & Politics

Munmi y El Marketing Multinivel: Entrevista con Juan C. Olaya

Imperdible entrevista con Juan Carlos Olaya - Co-Fundador de Munmi: munmi.com Suscríbete GRATIS en: www.triunfarenmultinivel.com En este ciclo de entrevistas hablaremos sobre mlm, Network Marketing, iniciar negocios multinivel, buenos negocios, potenciar negocio multinivel, Presencia...
Views: 353
0 ratings
Time: 07:54 More in Education

viernes, 24 de septiembre de 2010

DMEXCO 2010: The efficiency panel (in german)

The digital efficiency: more relevance, less budget?
Views: 40
0 ratings
Time: 49:05 More in News & Politics

DMEXCO 10: The digital intelligence panel

Why today´s brand marketing needs to be smarter?
Views: 30
0 ratings
Time: 52:41 More in News & Politics
Loading...